there's no business like show it business

לפני לא מעט שנים היה קמפיין בארה"ב נגד ריסוסי גרפיטי, שהסלוגן שלו היה Say it, don't spray it. הסלוגן הזה נתקע לי בראש ואחרי התאמה הוא מסכם את הפוסט של היום – Show it, don't talk about it.

לפני כמה שנים הצעתי לאחד ממותגי הרכב בארץ להראות כמה כסאות ילדים (בוסטרים + סלקל) נכנסים במושב האחורי של הרכב המשפחתי, וכמה דברים נכנסים בתא המטען (כולל עגלה מקופלת).
לצערי הרעיון לא עלה להפקה, אבל השורה התחתונה היא שאם יש לכם מוצר שיש לו פיצ'ר מיוחד, הצעת ערך ייחודית שצריך וכדאי לקדם, או שיש שאלות חוזרות בשירות הלקוחות אצלכם לגבי שאלה ספציפית על מוצר שאפשר לפתור אותה ויזואלית – לכו על זה. אנשים לא קוראים יותר, טקסטים ארוכים לא נקראים בכלל. פשוט Show it.

הנה כמה דוגמאות מאתרים שעושים בדיוק את זה:


מותג העדשות החד פעמיות Scout מציג את האריזה החדשנית שלו, שמאפשרת גם אחסון יעיל יותר. אפשר היה להראות רק את המוצר שלהם ולכתוב כמה שהאריזה שטוחה ונהדרת – אבל הם פשוט מציגים את המוצר ליד אריזות רגילות של עדשות אחרות.



החולצות של המותג True Classic יושבות על הגוף בצורה אחרת מאשר חולצות "רגילות" לגברים. שוב, במקום להראות את החולצות רק על דוגמנים, הוידאו ב Hero של עמוד הבית מציג את הניראות של החולצות, בשלושה גדלים שונים, לעומת חולצות אחרות.



אתר התיקים והארנקים Bellroy מציג מוצר חסין למים. במקום רק לציין את זה ברשימת הפיצ'רים של המוצר, הם משקיעים בצילום נוסף בסשן הצילום, להראות איך התיק נראה כשהוא רטוב.



באתר מותג התכשיטים James Allen יש סליידר שמדגים את ההבדל בין גדלי קאראט. הקטגוריה הראשית של האתר היא טבעות אירוסין, ובכלל יש שם כלים נהדרים להבנה של סוגי היהלומים, הפרמטרים של מדד היהלום, הדמייה של הטבעת על האצבע ועוד, כדי לקרב את הלקוחות לעבר קנייה (בעיקר כשיש כמות מוצרים גדולה לבחור ממנה)


3 people sitting on a sofa


ספה תלת מושבית באתר הרהיטים article. תראו איזה פשוט זה להראות באמת שלושה אנשים יושבים עליה בנוחות.



באתר הריהוט והציוד המשרדי Poppin מראים איך נראה שימוש בעט. קודם כל זה נהדר שמשקיעים בתמונה למוצר זול יחסית. וגם הטקסט עצמו חמוד ממש!




יאללה, לעבודה ולמלאכה. ושרק נמשיך להיות טובים אחד לשני.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *