מרגיש כמו

כשמדברים על מזג האוויר בארצות הברית לא מדברים רק על טמפרטורה ואחוזי לחות. ככה זה כשיש עונות. ובאמת שמדובר באירוע שכולל גם את אחוז האבקנים באוויר (למי שחוגג אלרגיות), או מה צפוי למי שחובב כל מיני סוגים של ספורט (ולא רק גלישה). אבל הכי אני אוהבת את ההגדרות של Feels Like בחורף. הטמפרטורה יכולה להיות 5 מעלות אבל בשילוב רוחות, התוצאה הסופית יכולה להיות feels like מינוס שלוש מעלות, ומי שיוצא כרגע אל מחוץ לדירה המחוממת שלו בדרכו להיות קרטיב אנושי, יודע מה מצפה לו.

הדרך הקלה להסבר של דברים היא להשתמש בתוכן מוכר אחר, ובאמצעותו "להסביר "לתרגם" את הקונספט החדש. הדבר נכון במיוחד כשמדובר במותג או מוצר שנידרש עבורו חינוך שוק. אז feels like בענייני מזג האוויר פחות רלוונטי באיקומרס, אבל הצגת קנה מידה / תוכן/ אופן שימוש אחרים מתוך עולמות מוכרים, נותנת ללקוחות שלכן מושג במה מדובר ולמה לצפות. מה אם אתרים של מכירת פולי קפה היו מאפשרים להבין כמה כוסות קפה "נכנסות" בשקית של 200 גרם? (כן, המחלקה המשפטית שלהם תעשה להם בעיות אבל אפשר לעקוף את הנושא עם 2-3 כוכביות, ולאפשר ללקוחות הפוטנציאלים להבין מה בעצם הם מזמינים כדי שלא ייתקעו עם יותר מידי או פחות מידי שקיות). שתי דוגמאות של מותגים שעושים עבודה טובה בנושא:


באתר תחתוני המחזור Thinx יש דוגמה נהדרת – כל מי שרוצה לדעת ולהבין על יכולת הספיגה שלהם (ובעיקר האם הולכת להיות פה פדיחה), בעמודי המוצר יש דרופדאון פשוט שמציג כמויות מקבילות מעולמות מוכרים:



עוד דוגמה נהדרת – לא בדיוק איקומרס, אבל "תרגום" מעולה שלא ברור איך לא נעשה עד עכשיו (פלוס סטארט אפ ישראלי אז בכלל כיף לפרגן). דולפין הוא פתרון חכם לדוד חשמלי. באפליקציה יש תצוגה של מספר המקלחות להן תספיק כמות המים החמים – תראו את הדוגמה פה למטה. לא צריך יותר לנחש (אם יספיקו המים החמים), לקוות (שכן) ולקלל את כל דרי הבית כולל אלה שממש בשר מבשרך כשהמים הקפואים נהיים עובדה קיימת ולך יש עוד מלא שמפו על הראש:




והשיר המתבקש לסיום:



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *