תיאום ציפיות

יודעים מה גורם לאכזבות? ציפיות. מהאנשים שהביאו לכם את "קשה יש רק בלחם" ו"ציפיות יש רק בכריות" (למה שלא נקדם את קשה יש רק בכריות בעצם?), קבלו את "איזה באסה קניתי את זה אונליין וזה ממש לא הצבע שהזמנתי/ תראו איך זה נראה אחרי שנה, מייד פוסט דיס המלצה בכל הרשתות!"

אז נכון, אנחנו לא נטפל בכל בעיות העולם באתר האיקומרס שלנו, אבל אם נוכל להתייחס ל"בעיה" בצורה ברורה ולתת לה פתרון ויזואלי ברור, ולהסביר ללקוחות שלנו מה עומד לקרות עם או למוצר כשהם יקבלו אותו – או בעוד שנה – יש לנו פה פיצוח מבריק. זה לא רק ההצגה של תמונת המוצר – זה גם אומר שאנחנו מודעים לכל האספקטים שקשורים במוצר ובמה שחשוב ללקוחות שלנו. יש פה אמון, אמינות וחיזוק המותג (והאתר) כמומחה בתחום.

להפוך את הדפקט לאפקט

שתי דוגמאות נהדרות מעמודי מוצר של אתר ספות מעולה נוסף (זו האופנה עכשיו, ארתור):

ספת עור – בצדהשמאלי זום על החומר ממנו עשויה הספה כשהיא מגיעה לבית הלקוח. בצד השמאלי – אותו החומר לאחר כמה שנים. העור מתיישן ונהיה "מקומט", וזה חלק מהאופי של החומר עצמו.


ספת קטיפה – תראו את המיקרוקופי המעולה פה, שפשוט מסביר מה קורה ולמה הצבע יכול להראות שונה ממה שמוצג באתר. במקום לשים משפט של "תמונה להמחשה בלבד", הם מתייחסים ויזואלית כתמונה בתוך גלריית תמונות המוצר.



תבדקו מה קורה אצלכם בניתוח הסיבות להחזרות. אם יש סיבה שחוזרת על עצמה במוצר מסויים, שהוא "לא נראה כמו באתר" – אולי כדאי לחשוב על פתרון קריאייטיבי כמו אלה פה מעל, כדי לתקשר את השוני.

לכל חובבי הקטיפה (לא אני) – ביצוע וואו של איזבלה רוסליני ל Blue Velvet


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *