Oasis – האיחוד (של חוויית הדיגיטל)

אחד הדברים שאני מאוד מאוד מאוד אוהבת באפיון חוויה דיגיטלית, הוא היכולת להעביר – למשתמש מול מסך – חוויה ו/או מידע שהיה קשה עד בלתי אפשרי להעביר בעולם הפיזי.

דוגמאות נפוצות הן אפשרות Try On באתרי משקפיים ואיפור, או אפשרות לראות איך הרהיט או השטיח נראה בסלון שלך. במקום ללכת עכשיו למדוד את כל המשקפיים בחנות הפיזית אפשר פשוט להקליק על המסגרת הספציפית ולראות אם היא גורמת לך להראות כמו פריים מפרסומת של דולצ'ה וגבאנה או כמו אמא של גרו מהמיניונים (אני עדיין מתאוששת מאוגוסט, don't judge).

אפשרות למדידת משקפיים באתר של Warby Parker


יש עוד קטגוריות שאפשר וצריך לאפשר את החוויה הזו, בה הדיגיטל נותן ערך מוסף משמעותי לחוויה, ואחד מהם הוא תחום מכירת הכרטיסים להופעות/ אירועים. זה נורא נחמד שעמדתם שעות בתור הוירטואלי ואפילו הצלחתם לקנות כרטיסים, אבל אם אתם לא יודעים איפה אתם יושבים תכל'ס ואיך נראית הבמה משם, יכול להיות שתוכלו לספר שהייתם בהופעת האיחוד של oasis אבל באמת של החיים ישבתם בשורה האחרונה ביציע, ועוד מול עמוד. (דרך אגב, ידעתם שהמונח nosebleed בהקשר של מושבים באולם מתייחס למיקום גבוה במיוחד ביציע?)

אם אתם צריכים עוד אינדיקציה לכמה עניין המושב הוא משמעותי (אלא אם כן אתם טיפוסים של golden ring ואז תרגישו חופשי לעבור לפוסט הבא) – יש עולם תוכן שלם שמתייחס למיקום המושבים, כמו למשל סרטוני טיקטוק של מיקום המושבים באצטדיון וומבלי, או אתר שלם שמתייחס למרחק המושבים מהבמה ומה רואים מהם, והכל תכני UGC. מדהים פלוס סוף סוף שימוש מוצדק באמת בהשטאג POV!


באתר של רכישת הכרטיסים לתחרויות ה US OPEN יש אפשרות לתצוגת המושבים והמרחק שלהם מהמגרש בצורה תלת מימדית. זה אמנם מסורבל מבחינת ה UX, אבל זו בהחלט דוגמה לפתרון עם ערך עבור הלקוחות לפני קניית הכרטיסים, ומבלי לשלוח אותם החוצה לאתרים אחרים לחפש תשובות (ובזמן הזה לגלות שנגמר להם הזמן לרכוש את הכרטיסים).



ונסיים בשיר של מי שכן מצדיקים הופעת האיחוד (team ירדנה מול team עופרה!):

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *