נעים מאוד

אנחנו The Spetz, סטודיו בוטיק לאפיון חוויית משתמש בעולמות האיקומרס. תחשבו איזה כיף זה – קניות כל היום, והכל "לצרכי מחקר"! אם נכנסתם לפה מגיע לכם גם להבין למה הבחירה בתמונות ההזויות בפוסטים השונים. התשובה בסוף הפוסט (:

אנחנו לא סתם משתמשים במילה "חווייה" כשאנחנו מדברים על חוויית משתמש באיקומרס. העולם הזה הוא שילוב של מחקרי שוק, ניתוח נתונים, best practices וקריאייטיביות, ויצירת חוויית משתמש טובה באמת משפיעה ישירות על המכירות שלכם. לא מדובר בפיצ'רים משוגעים דווקא, אלא הדברים הקטנים שמשפיעים על התמונה הגדולה.

כולם מדברים על יחסי ההמרה ושיפור יחסי ההמרה (Conversion Rate Optimization) כמדד באתרי איקומרס, אבל יש עוד מדדים – ערך סל קניות, פניות לשירות לקוחות ועוד. כל אלה מושפעים ישירות מחוויית קנייה seamless, טובה ומבדלת, ליצירת אמון במותג ובחנות, וליתרון תחרותי משמעותי.

אז כשאנחנו מדברים על UX באיקומרס, אנחנו מדברים על הכל – החל מחוויית הגלישה הכללית באתר, דרך חוויית רכישה, מה קורה כשמחפשים באתר ומה אם יש 0 תוצאות. איך מתנהגים פילטרים שמישים, מה כדאי להראות בתמונת המוצר, איך מורידים אחוזי נטישה בסל הקניות, מתי להשתמש בדרופדאון בטופס ומתי בכפתור, ואיך הולכת להיראות חוויית המשתמש בקומרס בשנים הקרובות (רמז – AI והרבה)…. בקיצור, הבנתם את הרעיון.

גם עם מעל 15 שנות נסיון בעולם אפיון חוויית המשתמש האיקומרסית לקהלים מגוונים בארץ ובעולם, לורטיקלים שונים, מרקטפלייסים, D2C, B2C, B2B וכל צירופי האותיות שתרצו, אנחנו עדיין הכי אוהבים לספר על חוויות קומרס, לתת ללקוחות שלנו (ולקוראי הבלוג הזה או למאזינים בהרצאות) כלים פרקטיים לאפיון ושיפור אתרי הקומרס שלהם, להביא השראות שאולי יתאימו לאתר שלכם, ובאופן כללי פשוט להדביק ב Passion הזה.

אתם מוזמנים להציץ גם בעמוד הפייסבוק שלנו, **@th******.com">לשאול שאלות או סתם להגיד שלום.

ואחרון חביב – התמונות. נשבר מתמונות "אווירה" של כתיבה במרקר על לוח זכוכית, יד מחזיקה כרטיס אשראי מול הלפטופ, אייקון תלת מימדי של עגלת קניות עם פלוס גדול עליו… תמונות מג'ונרטות AI הן פחות הסטייל שלנו כרגע ויותר התמונות הכי הזויות במאגרים. אלה שבאמת, לא ברור מה חשב מי שהעלה אותן. אבל הן שם, והיום שלהן הגיעה מסתבר (:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *