איך מוכרים ספה באינטרנט? – פרק 3

סיכום קצרצר של אירועי הפרקים הקודמים: קווין קוסטנר בתפקיד ספת עור ומודול המוצר האידיאלי בעמודי הקטגוריה.

בפרק הזה נדבר על הפילטרים בעמודי הקטגוריה. פילטרים הם דבר נהדר. גם בסיגריות וגם באתרי איקומרס. הם הדרך שלכם לעזור ללקוחות שלכם לסנן את המוצרים המוצגים (בעיקר כשיש הרבה מוצרים) ולהתאים אותם לצרכיהם. זה יכול להיות פרמטרים פונקציונליים כמו גודל, בד או צבע, אבל זו גם הזדמנות נהדרת לתת לקהל היעד שלכם להבין שאתם באמת, אבל באמת, מבינים אותו.


האם יש לכם מספיק אפשרויות סינון פה? התשובה היא ממש לא (שימו לב גם לספרה 1 שיש בפילטר הימני ביותר. מה זה אומר? שיש סינון אחד? שיש מוצר אחד? (obviously not). זוכרים את don't make me work?


תראו את אפשרויות הסינון שיש באתר של Joybird. קודמת לכל היא האופציה למשלוח מהיר, שמופעלת ב Toggle. בהכנסת המיקוד והפעלת הסנן, יוצגו רק הפריטים שזמן ההגעה שלהם יהיה המהיר ביותר (אם אתם משתמשים באופציה הזו אצלכם, עשו טובה ותבדקו שההבטחה אכן עומדת במבחן המציאות. ושבעה ימי עסקים אינם זמן אספקה מהיר, סורי).

אפשרויות הסינון הראשונה והשניה אינן מרגשות במיוחד – סוג או צורת ספה, וחומר. מפרמטר הסינון השלישי הדברים מתחילים להיות מעניינים:


סינון לפי סגנון עיצובי – אנשים מרהטים את הבתים שלהם לפי סגנונות, למה לא להראות להם ספות בסגנון שהם מראש אוהבים?

סינון לפי מאפיינים – כאן נכנסים פרמטרים מעניינים ממש ולא מובנים מאליהם (ספה ללא מסעד צד הוא פרמטר חשוב אבל לא באמת מעניין פה). תראו למשל את אפשרות הסינון לפי ספות המתאימות לחלל קטן, או ספות שהמושב שלהן עמוק. אם אלו דברים שחשובים ללקוחות שלכם – והשאלות עליהם חוזרות – לא מספיק רק להתייחס לכך בעמוד המוצר עצמו, אפשר לתת את הערך המוסף הזה באמצעות פילטרים.

סינון לפי רוחב הספה – הכרחי, ולמרות זאת תראו בכמה אתרים אין את האפשרות הזו

סינון לפי צבעים – אפשרות סינון אחרונה. אם הספה לא ברוחב המתאים עבורי או אם היא לא בסגנון העיצובי שאני אוהבת, מה זה מעניין אותי אם יש אפשרויות אחרות באפור?




תראו פיצ'ר חמוד בשם Sofasizer באתר הבריטי Sofology.co.uk, של סינון לפי גודל, ותצוגה של תוצאות הסינון (במובייל עובד פחות טוב)




לינקים לשאר הפרקים + שיר לסיום:

פרק 1

פרק 2

פרק 4

פרק 5

פרק 6



ולשיר המתבקש – Width or widthout you (:


1 מחשבה על “איך מוכרים ספה באינטרנט? – פרק 3”

  1. פינגבאק: איך מוכרים ספה באינטרנט? - פרק 2 - The Spetz Blog

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *