UX Bites – ניגשים לתכל'ס

אני מאוד אוהבת עמודי איקומרס בדסקטופ בהם יש חלק נגלל של תמונות ומדיה של המוצר, וחלק סטטי (מה שנקרא Frozen לאלה מכם שממש אוהבים אקסל (מי אתם?!) או Pinned) – כלומר הלקוחה יכולה לגלול ולראות את המוצר במלוא תפארתו, מבלי שתצטרך לגלול חזרה למעלה כדי להתקדם עם בחירת צבע, גודל או כפתור הוספה לסל באופן כללי.

אבל לפעמים הגלילה הזו יכולה להיות קצת מעצבנת, במיוחד אם מדובר במוצר שחשוב ללקוחה לקרוא עליו – מיפרט טכני, התאמה לגודל וכו'. מה שנקרא Bring it on.


באתר הריהוט Thuma מציגים מספר תמונות של המוצר עם הכניסה לעמוד, ואכן גם פה יש הצגת תמונות נוספות עם הגלילה למטה של החלק השמאלי –




אבל שימו לב למלבן הטקסט הקטן מתחת לשתי תמונות המוצר – See More (אפשר היה להדגיש קצת יותר את הטקסט, נכון). יש פה הנעה לפעולה של צפייה בתמונות נוספות, שלקוחה יכולה לפתוח או לא לפתוח ולהמשיך למידע המפורט יותר.



כשמקליקים על "See More" נפתחות תמונות נוספות של המוצר, באותו פורמט קודם.

לשאלה "כמה תמונות צריך לשים בעמוד מוצר?" אין תשובה חד משמעית. יש כל כך הרבה פרמטרים שמשפיעים על כמות התמונות/ וידאו בעמודי המוצר – תלוי בקטגוריה, תלוי במוצר עצמו, תלוי מה המתחרים בקטגוריה מציגים… שווה לבדוק באנליטיקס (בדסקטופ ובמובייל) עד איפה הלקוחות שלכם גוללים את העמוד והאם יש לכך השפעה על ההמרות.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *