איך מוכרים חליפות אונליין – חלק 4

חלק רביעי ואחרון ל"איך מוכרים חליפות אונליין". עמוד המוצר של Moss – פחות מרגש מזה של Suit Supply, אבל גם פה יש מה ללמוד (לפעמים מה לא לעשות הוא גם חלק מתהליך למידה):


עמוד מוצר – הנעות לפעולה + גלריה

במבט ראשון, העמוד מאוד עמוס ויזואלית, במיוחד אם אנחנו משווים אותו לאתר של Suit Supply מהפוסט הקודם. אבל תעשו רגע PLAY על הוידאו למעלה – הוידאו בגלריית המוצרים תופס את העין ומעורר סקרנות. לצערי (או לצערם) זה ככה רק בדסקטופ – במובייל הוידאו מופיע שני בגלריה, וחבל (מהמרת על זמן עליית הוידאו ביחס לאתר עצמו).


Moss ממש "מדגמנים" את ההפך של האתר של Suit Supply – פה בר הניווט בחוץ, כל אפשרויות הקנייה בחוץ – לעומת המינימליזם והפאנלים הנפתחים באתר השני. זה לא אומר שיש פה נכון או לא נכון. יש מה שנכון ללקוחות וליעדים העסקיים של כל אחד מהאתרים.



כל האיזור של בחירת המידה והצבע לא נגלל, ויש בו המון המון אינפורמציה.
אפשרויות צבעים – אין אפשרות לראות את שם הצבע/ סוג הבד במעבר על אפשרויות הצבעים, כך שצריך להקליק כדי לראות את המוצר בצבע הנבחר (כלומר, לעבור לעמוד מוצר נפרד)

אייקונים – וואו, זה באמת מקרה מעניין של אייקונים שיכולים לומר כל כך הרבה דברים לכל כך הרבה אנשים, ואין Tooltip (הסבר על אלמנט במעבר עכבר או הקלקה ממושכת במובייל). אולי מדובר פה בעמידות למים (או דמעות), איניגו מונטויה תפר את החליפה ביד שמאל, אם זורקים אותה היא קופצת חזרה ומשהו שנראה כמו בד אלסטי. אבל הא! יש פה לינק ל Find Out More. מייד נשוב אליו.
בקיצור ניצול לא משהו של השטח הזה, מה גם שהקו שמתחת לאייקונים מושך אליהם תשומת לב.



יש פה דרופדאונים לבחירת אורך ומידה לכל פריט, וכן המחיר בנפרד ליד כל אחד מהפריטים – במקום לאחד למחיר טוטאל מתחת לשם המוצר. הלינק של מדריך המידות קטן ולא נראה כמו לינק (תשוו למשל לטקסט שליד האייקונים). עד כה בחירות תמוהות בעיניי, אז מה המציאה הגדולה? קודם כל אתם צודקים. אבל יש כמה פנינים פה ששווה לשמור. ממשיכים.

בדרופ דאון של בחירת המידה יש התייחסות למלאי – מה שלא במלאי אפשר לקבל עליו עדכון אוטומטי כשחוזר, ומתחת לכמות פריטים מסויימת, מוצגת הכמות במלאי – לדוגמה, מידה 36. הצגה של פריטים אחרונים במלאי מעוררת דחיפות קנייה (לא בכל המוצרים והקטגוריות), אבל זה משהו ששווה לבדוק אצלכם בחנות, האם הצגה של מלאי של מתחת ל- 8 יחידות למשל בעמוד המוצר תורמת לשיפור אחוזי המרה.

יש פה עוד כמה הנעות לפעולה בתחתית המסך – לא בולטות במיוחד – שמירה למועדפים, קסטומיזציה של החליפה – וחשוב חשוב חשוב – אפשרות להזמין דוגמית של הבד הביתה.
ככל שניתן ללקוח הפוטנציאלי יותר מידע על הפריט אונליין – כך נוריד את חסמי הקנייה. זה האובווייס. ככל שהמוצר יקר יותר, כך נרצה לתת יותר מידע עליו, ממש ברמת התחושה של הבד אם אפשר. ואפשר. זוכרים איפה עוד פיצ'ר כזה של סאמפל בא בול? במכירת ספה אונליין.
במחיר של בול ופיסות בד אתם מזיזים לקוח מתעניין יותר ויותר לכיוון רכישה, כולל מקבלים את כתובת המייל שלו לקבלת דיוורים. win win win situation. באתר של Moss גובים על משלוח של 3 סאמפלים 5 פאונד. סימלי.

אז מה לגבי האייקונים?


זוכרים את הבומרנג ואיניגו מונטויה וכל אלה מלמעלה? אז הנה ההסברים לאייקונים. מידע חשוב אם עוצרים לקרוא אותו, תכל'ס. איך אפשר היה לפתור את זה אחרת? להוסיף טולטיפ כאמור או את כותרות האייקונים בחלק העליון.

כל שאר התוכן בעמוד מחולק ל"מגירות", והאמת שאין פה שום בשורה מרגשת.


קונפיגורטור


עם ההקלקה על כפתור ה Customize It, ההנעה לפעולה הראשונה שמוצגת היא קביעת פגישת מדידות בחנות. תחשבו על זה, טראפיק שנכנס לחנות פיזית, גם כדי לאסוף מוצר שהוזמן אונליין, סביר שיקנה מוצרים נוספים אם הוא כבר שם, אפילו מוצרי "קופה". אתם חוסכים את עלויות המשלוח, מדייקים את התאמת הפריט ומעלים את ערך הקנייה. כל הכבוד.
אחרי אופציית הפגישה בחנות, מוצעות ללקוח אפשרויות אונליין שנותנות לו לעצב את החליפה הנוכחית, "לשדרג" לעיצוב חליפת שלושה חלקים, או לעצב את הז'קט בלבד.

בחירת בד – אפשר לסנן לפי צבע, בד, דוגמה או ארץ ייצור. אבל למה לא להראות את האפשרויות במקום רק טקסט? WTF הוא Puppytooth?


גם פה יש אפשרות לקבל זום אין על הבד, ולראות מה ההרכב שלו + כמובן אפשרות להוסיף דוגמית שלו למשלוח הביתה.



בהמשך – הסבר ויזואלי ברור על כל חלק בז'קט


לסיכום

האמת, אהבתי את האתר הקודם יותר (:

אבל כמו שראיתם, יש כל כך הרבה דברים שאפשר לעשות לאורך חוויית הקנייה באתר שלכם, שיהפכו את מסע הלקוח ליעיל, מדוייק, seamless ואולי אפילו מהנה. גם אם אתם מוכרים כלי כתיבה או חול מארץ הקודש בבקבוק זכוכית. לכו על זה!



בברכת Suit או Sweat:


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *