איך מוכרים ספה באינטרנט? – פרק 6

פרק סיום העונה ובו יוצגו פיצ'רים מעולים לחיזוק קבלת החלטת הרכישה. בלי יותר מידי הקדמות, היכונו לתעופת מוח קריאייטיבית של ממש:


How it sits?


באתר Interiordefine.com יש פיצ'ר מקסים שמתייחס לצורת הישיבה על הספה בהתאם לגבהים השונים של הלקוחות. אנחנו מכירים פיצ'רים דומים מאתרי אופנה, שם מוצגים הבגדים כפי שהם נראים על דוגמניות במידות שונות, אבל תצוגה כזו כמו שיש פה לא ראיתי עדיין. עניין הגובה משמעותי מאוד לאופן הישיבה על הספה, ויש לו השפעה על מיקום הרגליים, זווית הגב, זווית היד על מסעד הספה ונוחות כללית. באיזור הזה באתר מוצגים 3 קטעי וידאו קצרצרים של דוגמנים בגבהים שונים, ואיך הם מתיישבים, יושבים וקמים מהספה.

מה שאני אוהבת בפיצ'ר כזה (וגם בזה הבא אחריו) הוא שהוא טוב יותר מחוויית קנייה בחנות פיזית. לחנות אתם תלכו לבד או לרוב עם עוד מישהו אחד, ולכו עכשיו תתפסו בחנות מישהו בגובה 1.85 מ' לראות איך הוא יושב על הספה שרציתם….





חומר קל לניקוי


באתר snugsofa.com לא רק מדברים על כמה קל לקנות את הבד של הספה – ממש מראים תהליך ניקוי של קפה (?) שנשפך. יש פה רגע מותח של ממש של האם זה הכתם שיישאר? אבל הסוף טוב ותיראו שוב איזה יופי זה להראות בצורה ויזואלית משהו, שאי אפשר באמת להשתכנע באמיתותו במילים. Show it, don't tell about it.

גם כאן, סביר להניח שלא תגיעו לחנות עם קנקן קפה, ספוג פלא ומגבונים כדי להיווכח שהבד באמת קל לניקוי.


התייחסות לאופן המשלוח

גם אם הלקוח החליט שזהו, הוא הולך על רכישה עכשיו עכשיו עכשיו, יש עוד חלק שלם לפניו במסע, עד שהספה תגיע ליעדה הנכסף. בשני אתרים יש התייחסות מעניינת לאופן המשלוח (שאינו זהה אפשרויות המשלוח). תראו:


המוצרים באתר של Snugsofa הם מודולריים, וחלק מהבטחת המותג היא העובדה שלא צריך להסתבך עם הובלה – המוצרים נשלחים בצורה צרה מספיק כדי לעבור בכל משקוף דלת ובכל גרם מדרגות. התמונה הנ"ל היא חלק מהתוכן בעמוד המוצר באתר, כולל הפניה לגודל האריזה.



באתר של Joybird אף מרחיבים בנושא, ומציגים עמוד תוכן שכולו התייחסות למה צריך למדוד כשמזמינים ספה – לא מדובר פה רק במידות של החדר אלא בהתייחסות להובלה עצמה. האם המעלית רחבה מספיק, האם אפשר להעלות את הספה דרך חדר המדרגות ועוד.





מה אומר לכם? לא קל לסיים סידרה. אבל היה כיף! מי ידע שיש כל כך הרבה מה לומר על מכירת וקניית ספות אונליין.מקווה שעשיתם בינג' וגם אם לא – אני מקווה שהארתי את עיניכם ונתתי כמה רעיונות מעניינים שאפשר ליישם באתר אצלכם כבר מחר – גם אם אתם לא אתר של מכירת רהיטים.


יש לכם בקשות לסקירה של עוד מוצרים או ורטיקלים? קישור לקווין קוסטנר? תגובות על התוכן? מוזמנים להגיב כאן, או להכנס לאינסטגרם ו/או לפייסבוק ו/או ללינקדאין שלנו כדי להמשיך את השיחה.


לינקים לשאר הפרקים:

פרק 1

פרק 2

פרק 3

פרק 4

פרק 5




2 מחשבות על “איך מוכרים ספה באינטרנט? – פרק 6”

  1. פינגבאק: איך מוכרים ספה באינטרנט? - פרק 1 - The Spetz Blog

  2. פינגבאק: איך מוכרים ספה באינטרנט? - פרק 3 - The Spetz Blog

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *